Firma One2tribe to sprawdzony partner realizujący projekty wspierające motywację i zaangażowanie pracowników w dużych organizacjach. Mamy na swoim koncie setki wdrożeń i skomplikowanych projektów przekładających się na wzrost istotnych wskaźników biznesowych. Regularnie bierzemy udział w wielu postępowaniach przetargowych m.in. dla firm z branży farmaceutycznej, z obszaru sprzedaży detalicznej (retail), bankowości, ubezpieczeń, IT czy paliwowej.
Tematy z jakimi zgłaszają się do nas klienci, to najczęściej wdrożenie i obsługa:
Programów grywalizacyjnych (gamifikacyjnych), których celem jest poprawa określonych wskaźników biznesowych
Programów szkoleniowych (zakończonych certyfikacją)
Programów motywacyjnych i premiowych m.in. dla sił sprzedaży, biur obsługi klienta, telemarketingu czy contact center
Konkursów wspierających określone KPI takie jak: wzrost sprzedaży i zwiększenie wartości koszyka, poprawa satysfakcji klienta, wzrost wskaźnika NPS czy liczby zarejestrowanych kart lojalnościowych.
Cele jakie im przyświecają to przede
wszystkim:
Budowanie nowych nawyków (dot. sprzedaży i obsługi klienta),
Poprawa zaangażowania i motywacji pracowników,
Wspieranie integracji i współpracy pomiędzy pracownikami,
Szkolenie i rozwój przekładające się na wzrost jakości wykonywanej pracy,
Wymiana i uspójnienie wiedzy w organizacji, usprawnienie komunikacji wewnętrznej.
Projekty realizujemy przy pomocy platformy Tribeware i autorskiej metody ALEF, którą rozwijamy i doskonalimy od 2010 roku. To dojrzałe technologicznie rozwiązanie, które spełnia wyśrubowanie standardy stawiane przez polskie i zagraniczne firmy, dla których na przestrzeni lat zrealizowaliśmy kilkaset projektów grywalizacyjnych. Chętnie przygotujemy zestawienie realizacji, case study i referencje z wymaganych branż ponieważ ze względu na NDA nie możemy ich publicznie ujawniać.
Skalowalność, wydajność i stabilność platformy (obsługujemy obecnie kilkadziesiąt tysięcy użytkowników dziennie)
Integracje z systemami CRM, ERP i SSO
Dostępność w ramach chmury lub w infrastruktury zamawiającego
Obsługę w ramach systemów operacyjnych Android i iOS oraz wersję przeglądarkową
Bezpieczeństwo danych oraz pełną zgodność z wytycznymi RODO
Pełną personalizację (pod kątem graficznym i merytorycznym)
Różne wersje językowe
Dokumenty przetargowe to nierzadko wielostronicowe dokumenty, dlatego poniższy zestaw informacji to skrót najczęściej stawianych przed nami wymagań. Aby sprawdzić, czy jesteśmy dostawcą, którego szukasz napisz do nas na adres one2tribe@one2tribe.pl, a my przygotujemy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.
Klienci szczególnie doceniają to, że większość stawianych przed nami oczekiwań jesteśmy w stanie spełnić niemal od razu lub poprzez niewielkie konfiguracje. To sprawia, że wdrożenie projektów opartych o grywalizację jest szybkie i odbywa się w kilka-kilkanaście tygodni od podpisania umowy.
Wymagania dotyczące analityki
i raportowania
Dane udostępniane są w panelu administracyjnym lub w formie dedykowanych raportów
Szczegóły dot. użytkowników (rejestracja, logowanie, przydział do grupy etc.)
Zdania (rozpoczęte, ukończone, zaliczone)
Czas (obecność w aplikacji, data logowania, długość realizacji zadań)
Metryki UX (aktywność w platformie w podziale na ich rodzaje)
Dane dot. wpływu realizacji zadań na wynik biznesowy w oparciu o systemy zewnętrzne np. kasowe
Możliwość eksportu danych
Wymagania dotyczące funkcji:
możliwość definiowania ról i uprawnień w zależności od struktury organizacyjnej,
obsługę różnych formatów dokumentów pdf, pptx, xlsx, word, avi, mp4., Html5 etc.,
opcje społecznościowe: reagowanie na posty na tablicy wpisów (lajkowanie, komentowanie), komunikacja pomiędzy użytkownikami,
system powiadomień – push, mail, sms,
agregowanie i wyświetlanie danych konkursowych, tak żeby uczestnicy mogli na bieżąco monitorować swoje wyniki zespołowe.
Wymagania merytoryczne:
projektowanie treści i implementacja ich w formie zgrywalizowanej,
dostępność bazy wiedzy (biblioteki) oraz opracowanie materiałów dotyczących zagadnień wymaganych przez zamawiającego np. CX, sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie czasem,
elementy weryfikacji zadań i wiedzy – quizy, testy, ankiety,
obsługa w zakresie konkursów – od rozliczeń podatkowych, przez tworzenie treści, po przyznawanie nagród i analizę wyników,
usługi doradcze i konsultingowe w zakresie realizowanych kampanii.
Punktacja, budżet i obsługa katalogu
nagród:
dostosowanie budżetu nagrodowego i efektywności kosztowej do specyfiki projektu (planowanie, skuteczność, zasięg),
system inteligentnego nagradzania opracowany w oparciu o psychologię behawioralną – wymiana wirtualnej waluty na nagrody, karty przedpłacone lub benefity dostępne w firmie (dzień wolny itp.),
dostęp do sklepu online wyposażonego w ponad 10 000 różnorodnych produktów,
logistyka – magazynowanie, obsługa wysyłek i reklamacji,
dopasowanie katalogu nagród do potrzeb i możliwości zamawiającego,
schemat nagród (przyznawanie punktów wymienianych na nagrody, odznak, etc.)
współpraca (realizacja celów grupowych)
opracowywanie zadań w oparciu o scenariusze, postępy użytkowników i ich przynależność do grup
Rodzaje zadań
przyswajanie informacji w formie grafik, tekstów, filmów
codzienne wyzwania i sekwencje zadań
zadania typu „znajdź błąd”
zadania grupowe
quizy
zadania zewnętrzne (przykład: pracownik idzie na szkolenie, a w aplikacji zaznacza uczestnictwo np. poprzez kod QR oraz otrzymuje quiz weryfikujący pozyskaną wiedzę)
Szukasz dostawcy, który wysłucha Twoich potrzeb, dopasuje ofertę i skutecznie wdroży program grywalizacyjny w Twojej firmie? Chętnie się tym zajmiemy!