Grywalizacja – przetarg

Firma One2tribe to sprawdzony partner realizujący projekty wspierające motywację i zaangażowanie pracowników w dużych organizacjach. Mamy na swoim koncie setki wdrożeń i skomplikowanych projektów przekładających się na wzrost istotnych wskaźników biznesowych. Regularnie bierzemy udział w wielu postępowaniach przetargowych m.in. dla firm z branży farmaceutycznej, z obszaru sprzedaży detalicznej (retail), bankowości, ubezpieczeń, IT czy paliwowej.

Tematy z jakimi zgłaszają się do nas klienci, to najczęściej wdrożenie i obsługa:

Cele jakie im przyświecają to przede

wszystkim:

Projekty realizujemy przy pomocy platformy Tribeware i autorskiej metody ALEF, którą rozwijamy i doskonalimy od 2010 roku. To dojrzałe technologicznie rozwiązanie, które spełnia wyśrubowanie standardy stawiane przez polskie i zagraniczne firmy, dla których na przestrzeni lat zrealizowaliśmy kilkaset projektów grywalizacyjnych. Chętnie przygotujemy zestawienie realizacji, case study i referencje z wymaganych branż ponieważ ze względu na NDA nie możemy ich publicznie ujawniać.

List referencyjny ING gamifikacja
List referencyjny Sanofi Genmed Heroes
List referencyjny Projekt motywacyjny dla Pracowników sieci sklepów AlCapone.
List referencyjny projekt edukacyjno-motywacyjny Vision Express.
List referencyjny projekt edukacyjno-motywacyjny MUNSBIT IKEA.

Zapytaj o ofertę

Zapewniamy:

Aplikacja Tribeware misje motywacyjno-edukacujne

Dokumenty przetargowe to nierzadko wielostronicowe dokumenty, dlatego poniższy zestaw informacji to skrót najczęściej stawianych przed nami wymagań. Aby sprawdzić, czy jesteśmy dostawcą, którego szukasz napisz do nas na adres one2tribe@one2tribe.pl, a my przygotujemy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu. 

Klienci szczególnie doceniają to, że większość stawianych przed nami oczekiwań jesteśmy w stanie spełnić niemal od razu lub poprzez niewielkie konfiguracje. To sprawia, że wdrożenie projektów opartych o grywalizację jest szybkie i odbywa się w kilka-kilkanaście tygodni od podpisania umowy.  

Proces uruchomienia projektu

Wymagania dotyczące analityki

i raportowania

Aktywność i intensywność projektu gamifikacyjnego

Wymagania dotyczące funkcji:

Wymagania merytoryczne:

Punktacja, budżet i obsługa katalogu

nagród:

Katalog nagród rzeczowych.

Mechanizmy zaczerpnięte z gier

Rodzaje zadań

Scenariusze kampanii.

Szukasz dostawcy, który wysłucha Twoich potrzeb, dopasuje ofertę i skutecznie wdroży program grywalizacyjny w Twojej firmie? Chętnie się tym zajmiemy! 

Zapytaj o wycenę