Tribeware zarządzanie zmianą w organizacji - wprowadzenie

Na czym polega zarządzanie zmianą w organizacji? To cykl starannie przemyślanych działań, których celem jest poprawa pozycji rynkowej przedsiębiorstwa. W praktyce wdrażanie nowych pomysłów i modyfikacja dotychczasowych zadań nie zawsze spotykają się z optymizmem i zaangażowaniem pracowników. Dlaczego? Wyjście z utrwalonych schematów oraz automatycznych sposobów myślenia zwykle wiąże się ze znacznym dyskomfortem. Opór osób zatrudnionych w firmie może generować sytuacje konfliktowe. Dlatego tak ważne jest umiejętne zarządzanie całym procesem zmian. Pomocnym narzędziem może okazać się aplikacja Tribeware. Sprawdź, co potrafi!

Jest to zaawansowana platforma służąca do poprawy efektywności pracy, wzrostu sprzedaży, motywowania pracowników itp. Znajduje zastosowanie zwłaszcza w dużych przedsiębiorstwach z branży finansowej, farmaceutycznej czy handlu detalicznego. Została stworzona z myślą o skutecznym sterowaniu zachowaniami użytkowników, co ma bezpośrednio przełożyć się na poprawę najważniejszych wskaźników biznesowych.

Jak skutecznie zarządzać zmianą w organizacji?

Tribeware umożliwia skuteczne wdrażanie zmian w firmach, gdyż efektywnie wykorzystuje mechanizmy grywalizacyjne. Każdego dnia dostarcza spersonalizowane zadania związane z założonym celem. Zapewnia także dostęp do bazy wiedzy. Posiada wiele możliwości konfiguracji – od rankingów i różnorodnych wyzwań, po schematy nagradzania i mechanizmy społecznościowe. Każdy pracownik ma w zasięgu ręki unikatowe know-how.

Inteligentna platforma Tribeware pozwala opracować efektywny system nagród rzeczowych i wirtualnych oraz mierzyć zwrot z inwestycji, aby jeszcze skuteczniej planować budżet bonusowy. Opiera się na tzw. wzmocnieniu pozytywnym, co dodatkowo motywuje pracowników do zaangażowania się w realizację celów firmy. Ponadto zmniejsza ryzyko wypalenia zawodowego oraz buduje lojalność zespołu.

Tribeware – niezawodne wsparcie każdej organizacji

Dlaczego zmiany w przedsiębiorstwie często napotykają opór wśród pracowników? Okazuje się, że jedną z przyczyn może być poczucie zagrożenia, niejasno stawiane cele i oczekiwania, negatywne doświadczenia lub świadomość słabych stron nowego pomysłu. Jak zatem radzić sobie w sytuacji, gdy osoby zatrudnione niechętnie podchodzą do zmian, które finalnie mają przyczynić się do poprawy sytuacji firmy? Podstawą jest rzetelna i przejrzysta komunikacja, współuczestnictwo pracowników w procesie oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii.

Narzędziem, które wspiera zarządzanie zmianą w organizacji, jest właśnie Tribeware. Aplikacja wprowadza elementy zdrowego współzawodnictwa. Aktywnie przyczynia się do osiągania założonych celów w takich dziedzinach, jak produkcja, sprzedaż, obsługa klienta, optymalizacja kosztów. Pracownicy motywowani są poprzez mechanizmy grywalizacji oraz system nagród realnych i wirtualnych odznaczeń.

Zarządzanie zmianą w organizacji – rób to z głową!

Platforma motywacyjna Tribeware dedykowana jest dynamicznym firmom, które chcą skutecznie motywować swoich pracowników do jeszcze większej wydajności i zaangażowania w osiąganie celów biznesowych. Na tym jednak nie koniec zalet aplikacji. Na szczególną uwagę zasługują zaawansowane systemy nauki on-the-job, microlearningu oraz sociallearningu. Użytkownicy mają nieustanny dostęp do bazy wiedzy, a jednocześnie mogą zadawać pytania i prosić o odpowiedź określoną grupę pracowników.

Wśród poszczególnych etapów wprowadzania zmian w organizacji wymienia się: zaprzeczenie, opór, eksperymentowanie i zaangażowanie. Z aplikacją Tribeware przyspieszysz proces wdrażania nowych pomysłów i usprawnień, a jednocześnie stworzysz efektywny zespół pracowników nastawionych na realizację celu. Platforma dopasowana jest do indywidualnego poziomu wiedzy, doświadczenia i kompetencji użytkowników. To bezpieczne i skalowane rozwiązanie, z którego korzystają najlepsi!