Lewiatan

Nasza platforma doskonale wpisuje się w model współpracy pomiędzy siecią a producentem.

Wyniki przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania, bo nikt nie zakładał przekroczenia targetu aż o 74%

Radosław Marter – Managing Partner w One2tribe

Lewiatan

Lewiatan to polska sieć sklepów, która na terenie całego kraju liczy 3200 placówek handlowych prowadzonych przez 2100 niezależnych przedsiębiorców. Nasza firma od września 2022 r. do końca marca 2023 r. prowadziła projekt dla wybranych sklepów sieci Lewiatan Mazowsze.

W projekcie wzięło udział ponad 150 osób – byli to głównie pracownicy sklepu (ze wszystkich działów), jak również Kierownicy i Właściciele sklepów.

Cele projektu
  • wspieranie aktywnej sprzedaży – w ramach współpracy z producentami FMCG
  • wspieranie umiejętności sprzedażowych pracowników sieci Lewiatan
  • wspieranie umiejętności związanych z obsługą klienta
  • wspieranie programu lojalnościowego - zwiększenie ilości transakcji z użyciem Karty Lewiatan
  • wspieranie aspektów związanych z identyfikacją Pracownika z marką Lewiatan
Najważniejsze korzyści płynące z wykorzystania grywalizacji w sieci:
  1. Wspieranie umiejętności sprzedażowych wśród Pracowników:
  • Podnoszenie wyników każdego dnia – m.in. w aktywnej sprzedaż - na wybranych produktach w ciągu pierwszych dwóch tygodni projektu wypracowaliśmy wzrost o 74% względem zakładanego dla wybranych kategorii targetu, w późniejszych zadaniach na wybranych kategoriach produktowych obserwowaliśmy utrzymanie tego trendu
  • Wspieranie postępów dostarczając informacje krok po kroku - przeprowadzenie Pracownika przez proces sprzedaży w celu zapewnienia mu odpowiedniego wsparcia, a później również wynagrodzenia go za zrealizowanie cele
  1. Wspieranie umiejętności związanych z obsługą klienta oraz kartą Mój Lewiatan:
  • Podniesienie standardu obsługi klienta, podniesienie wyników przeprowadzonych transakcji z użyciem Karty lub aplikacji Mój Lewiatan
  1. Wspieranie aspektów związanych z identyfikacją Pracownika z marką Lewiatan:
  • Zbudowanie silniejszej relacji Pracownika z siecią
  • Podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności Pracowników - promowanie najlepszych praktyk i skuteczna wymiana unikalnego know how między sklepami i Pracownikami
  • Poprawa komunikacji w rozproszonym zespole - skrócony czas przekazywania istotnych informacji
  • Zbieranie na bieżąco ważnego i szczegółowego feedbacku z terenu - od Pracowników sklepu, Kierowników a nawet Właścicieli sklepów - skrócony czas przekazywania istotnych informacji
  1. Wspieranie obszaru rozwoju kompetencji - personalizowana nauka
  • Wykorzystanie możliwości nauki on-the-job, microlearningu & social learningu
  • Wspieranie narzędzi e-learingowych i szkoleniowych dostępnych wcześniej w organizacji
"Nasze doświadczenie we współpracy z sieciami retail zarówno w miękkiej jak i twardej franczyzie tym razem doskonale się sprawdziło we współpracy z Lewiatan Mazowsze. W ten projekt zaangażowaliśmy również aktywnie jednego z liderów na rynku FMCG pomagając w realizacji aktywnej sprzedaży promowanych produktów. Wyniki przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania, bo nikt nie zakładał przekroczenia targetu aż o 74%. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma doskonale wpisuje się w model współpracy pomiędzy siecią a producentem" - dodaje Radosław Marter – Managing Partner w One2tribe

Pozytywny odbiór programu przez samych uczestników:

  • 82% Użytkowników oceniło, że program jest przydatny w ich codziennej pracy
  • 86% Użytkowników wykorzystywało wskazówki z Programu w codziennej pracy?
  • NPS projektu był bardzo wysoki - 57 pkt

Uczestnicy docenili szczególnie:

  • możliwość zbierania nowych informacji/technik, które mogą wykorzystać w procesie obsługi klienta
  • czytelny sposób przedstawienia wiedzy
  • możliwość dzielenia się i czerpania wiedzy i inspiracji od innych pracowników sieci
  • poprawę poziomu pracy zespołowej np. przy zadaniach dla całego sklepu
  • poprawę wyników sprzedażowych
  • integrację pomiędzy kierownictwem i pracownikami

Our success story in

Lewiatan

Przekroczenie 74% względem zakładanego dla wybranych kategorii targetu

Podniesienie standardu obsługi klienta

Poprawa komunikacji w rozproszonym zespole

Case study

Zainspiruj się naszymi klientami. Sprawdź prawdziwe studia przypadków dotyczące zarządzania wydajnością, transformacji cyfrowej lub programów lojalnościowych, które naprawdę działają.