Vision Express to sieć salonów optycznych, łącząca usługi medyczne i sprzedaż. Vision Express sprzedaje nie tylko produkty największych światowych marek, ale także tych, których jest wyłącznym dystrybutorem. Jako pionier sieci salonów optycznych w Polsce, Vision Express dokłada wszelkich starań, aby zapewnić jakość obsługi klienta oraz wysoki standard usług optycznych i okulistycznych.
Nasz projekt z VE wystartował w marcu 2018 roku. Obecnie uczestniczy w nim 1112 osób, w tym 171 managerów, 716 doradców klienta i 225 pracowników działu optometrii, rozsianych po salonach w całej Polsce.
W lutym 2022 roku przeprowadziliśmy testy AB sprawdzające skuteczność naszych działań na wybranych produktach – sprzedaży soczewek wieloogniskowych.
Celem było wyodrębnienie i zmierzenie wpływu Tribeware na sprzedaż
Nasza metoda badawcza: Test A/B porównujący średnie wyniki sprzedaży oraz wysokość generowanej marży pomiędzy grupą badawczą (wspartą zakresem danego produktu poprzez działania na platformie Tribeware) a grupą kontrolną.
W trakcie testu zrealizowano dwie kampanie dla grupy badawczej:
- Kampania sprzedażowa, w której uczestnicy otrzymywali misje, w których byli nagradzani za sprzedaż danego produktu
- Akcja wsparcia, w ramach której grupa badawcza otrzymała zadania wsparcia dostarczające wiedzy z zakresu pracy z danym produktem
Rezultaty
- Działania prowadzone na platformie Tribeware mają istotnie dodatni wpływ na sprzedaż
- Zwrot z inwestycji (ROI) dla programu wyniósł 1758%
- 91% użytkowników wykonuje zadania codziennie
- 96% użytkowników uważa, że kampanie istotnie wpłynęły na ich sposób działania
- 81% użytkowników uważa, że Tribeware dostarcza niezbędną im wiedzę w bardzo skuteczny sposób
Our success story in
Vision Express
1758% zwrot z inwestycji (ROI)
istotnie dodatni wpływ na sprzedaż