Wewnętrzna komunikacja w dużej firmie. To możliwe dzięki Tribeware.

Komunikacja wewnętrzna wchodzi w skład działań Public Relations. Odgrywa szczególną rolę w firmach zatrudniających setki, a nawet tysiące pracowników. Ma na celu sprawne przekazywanie informacji dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstwa, realizowanych projektów, produktów lub usług czy zmian organizacyjnych. Umożliwia wymianę wiedzy, doświadczeń oraz know-how z zakresu branży, rynku i firm konkurencyjnych. Pozwala także dzielić się dobrymi praktykami oraz nagradzać właściwe postawy i osiągnięcia pracowników. Motywuje do osiągania celów poprzez budowanie zespołów skupionych wokół wspólnej wartości, wizji itp.

Jak zatem usprawnić komunikację wewnętrzną w dużej firmie? W tym celu warto skorzystać z profesjonalnego wsparcia, jakie oferuje platforma One2tribe służąca do efektywnego zarządzania wydajnością oraz motywowania pracowników.Choć chętnie sięgają po nią podmioty z branży sprzedaży detalicznej, farmaceutycznej i finansowej, na wdrożenie aplikacji decydują się przedsiębiorstwa chcące zyskać przewagę na rynku, poprawić obsługę klientów, zwiększyć sprzedaż czy wprowadzić potrzebne zmiany w strukturze organizacyjnej.

Komunikacja wewnętrzna w firmie – dlaczego warto o nią dbać?

Ponieważ zapewnia efektywny przepływ informacji pomiędzy działami organizacji a współpracownikami. Obejmuje zarówno wyższy, jak i niższy szczebel zarządzania. Wymaga więc skutecznego sterowania zachowaniami osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Tutaj zastosowanie znajduje Tribeware – platforma, która doskonale sprawdzi się w przypadku wszystkich pracowników w organizacji, niezależnie od ich doświadczenia, poziomu umiejętności czy osobistych aspiracji. Dopasowuje poszczególne zadania do indywidualnych kompetencji, jednocześnie motywując do działania poprzez spersonalizowany system nagród.

Każdego dnia aplikacja Tribeware dostarcza nową porcję wyzwań i celów do wykonania, a także dostęp do niezbędnych informacji oraz potrzebną wiedzę poprzez microlearning. Bazuje na mechanizmach grywalizacyjnych, co sprawia, że użytkownicy nie tylko nagradzani są za swoje postępy oraz osiągane wyniki, ale również mogą porównywać ze sobą efekty swojej pracy. To nieocenione wsparcie współczesnego biznesu!

Usprawniaj komunikację w firmie z Tribeware

Główne cele komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie to:

Jaki wniosek z tego wypływa? Platforma Tribeware to idealne rozwiązanie dla dynamicznych firm, które chcą skutecznie motywować swoich pracowników do jeszcze większej wydajności i zaangażowania w osiąganie celów biznesowych. Co więcej, aplikacja posiada efektywny system nauki on-the-job, microlearningu oraz social learningu, dzięki czemu użytkownicy mają stały dostęp do bazy wiedzy, a jednocześnie mogą wymieniać się między sobą informacjami.

Tribeware – inteligentne wsparcie wewnętrznej komunikacji w Twojej firmie

Jak już wspomnieliśmy, platforma Tribeware bazuje na mechanizmach grywalizacyjnych oraz dwudziestoletnim doświadczeniu firmy One2tribe w branży gier. Współpraca z psychologami oraz dziesiątki godzin testów zaowocowały stworzeniem funkcjonalnej i skutecznej aplikacji, która pozwala pracownikom śledzić swoje postępy. Zyskują również dostęp do nagród rzeczowych oraz otrzymują odznaczenia wirtualne. Firma One2tribe posiada katalog ponad 10 000 bonusów, a w przypadku premii pieniężnej obsługuje karty przedpłacone.

Jeżeli chcesz usprawnić komunikację wewnętrzną w organizacji, zbudować pozytywne nastawienie pracowników oraz motywować ich do wypełniania zadań, skorzystaj z zaawansowanych rozwiązań, które przeniosą Twoją firmę na zupełnie nowy poziom. Wypróbuj aplikację Tribeware i przekonaj się, jak szybko możesz zwiększyć sprzedaż, poprawić tempo procesów biznesowych oraz lepiej obsługiwać klientów.